fredag 15. november 2019

På gjensyn til Tynset


Jeg fikk min grunnopplæring i indremedisin på Tynset under Ulf Hurtigs vinger fra 2009 til 2012, og har i årene etterpå vært innom som vikar med jevne mellomrom. Medisinsk avdeling på Tynset er et meget interessant sted å arbeide der jeg trives veldig godt, avdelingen er liten i opptaksområde men bred i fagområde, og det er gledelig at avdelingen gang etter gang lykkes med å rekruttere gode erfarne spesialister til å fylle de faste stillingene.

Det ble skrevet en meget god Dag og Tid-artikkel om sykehuset for noen år siden som jeg skulle ønske var offentlig tilgjengelig på nettet, den beskriver konseptet godt.

Jeg håper å komme tilbake til Tynset med jevne mellomrom i resten av mitt legeliv, men det blir en liten pause nå i hvert fall fra 2020 til 2022.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar