torsdag 19. mai 2011

Eyr





For et par år siden likte jeg å være kritisk til Eyr, og himlet gjerne med øynene over e-postliste som format.

Nå trekker jeg gjerne det tilbake. Eyr er levende og velfungerende, og fortsatt blant de aller beste kildene til det som foregår i lege-Norge.

En enkel teknisk løsning gjorde e-postlista mye mer anvendelig for meg.

- Jeg opprettet en egen e-postadresse bare for Eyr
- Denne adressen har jeg lagt inn som ekstrakonto på smarttelefonen

Dette gjør at Eyr føles på samme måten som en app på telefonen eller iPaden.

Eyrmeldingene forstyrrer ikke i e-postboksen, og jeg slipper å bli forstyrret av e-posten når det er Eyr jeg vil lese i.

Anbefaler denne løsningen for alle med interesse for norsk medisin, også dere som er helt uten planer om å begynne i allmennpraksis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar